Szczegółowe informacje o tym, jak zatrudnić firmę SEO. Przekonaj się!
Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem wybrać dobrą firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie specjalistów.
Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google udostępniło o tym kurs
Nie można negować, iż cała branża usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozkwita w zasadzie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak między innymi Baidu, Yahoo czy DuckDuckGo, wciąż liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, przeważnie nie jest to osiągalne bez wsparcia speców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak wybrać rzetelną agencję SEO.
Podstawowe cechy dobrej agencji SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, klarownie wyjaśnia, jak zidentyfikować rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
- udzielenie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- stała kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.
Pracownica firmy Google zaznacza również, iż solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym wymierne efekty przeważnie po kilku miesiącach działań.