Gdy posiada się firmę, obojętnie czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy właścicielem sklepu, akcje reklamowe powinny być istotnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, tymczasem małe biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, przeważnie poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (kanały social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, koperty oraz wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, plakatów, ulotek czy stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć interesujące, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego, a także opracuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak Twitter, Facebook lub Instagram.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do firm, które nie mają własnego działu promocji. Nie jest to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów bądź targów wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie wykwalifikowanej i harmonijnej ekipy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego czy też opracowanie programu kursów. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do obszernego grona doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Nasz adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]