Gadżety reklamowe – dlaczego warto ich używać?

Nowoczesny biznes nie poradzi sobie bez promocji. Współczesna reklama przybiera wielorakie formaty: publikuje się ją w internecie, w tym na portalach społecznościowych, oraz w telewizji. Niemniej jednak wciąż nie porzuca się tradycyjnej promocji przy pomocy kalendarzy bądź ulotek. Wykorzystuje się również jeszcze jeden typ działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy szczególnie lubią – promocję poprzez gadżety.

Dlaczego konsumenci doceniają gadżety reklamowe?

Potencjalni współpracownicy i klienci uwielbiają różnego rodzaju gadżety, gdyż (w przeciwieństwie do innych form promocji) są one namacalnym przedmiotem, który w wielu przypadkach jest bardzo funkcjonalny, dzięki czemu wykorzystywany jest dłużej. Niełatwo wskazać kogoś, kto zrezygnuje z przyjęcia w banku czy w kancelarii długopisu albo torby zakupowej. Są to wszak przedmioty, które zawsze należy mieć ze sobą. A co istotne – taki upominek jest darmowy! Tymczasem używając regularnie taki gadżet, klient non stop widzi logotyp marki, od której go otrzymał, co powoduje, że nieświadomie staje się ona dla niego bardziej rozpoznawalna.

Na jakich gadżetach reklamowych można zlecić nadruki?

Sitodrukdaje możliwość nadruku zarówno na tekstyliach, powierzchniach drewnianych, jak i plastiku, toteż jest jedną z najpopularniejszych metod, które wykorzystuje się przy wytwarzania gadżetów promocyjnych. Najczęściej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest oczywiście odzież promocyjna – zazwyczaj nanosi się firmowe logo na t-shirty, a w ostatnich latach też na spodniach, kamizelkach czy bluzach. Oprócz tego można wydrukować logo na etui na klucze, torbie bawełnianej i ręczniku. Jeśli zależy nam na szerokim wyborze opcji nadruku, należy sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. U jednego dostawcy można wtedy zamówić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale też np. breloki, długopisy oraz etui na tablet, co ułatwi organizację każdej akcji reklamowej.